تاریخچه زندگی من


من وخدا


 در ماشین




 در باشگاه 


 


 وقتی یه گندی زدم



 

 

 در مسابقان بوکس...

 

وقتی مرد عنکبوتی شده بودم 


 

 

 وقتی که ذوق ترکونده بودمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

 

 در شب امتحان

 

 

 در حال چت

 

وقتی خیلی گرسنه بودم

 

 

 در حال هندونه خوردن

 

 

 وقتی مامانم باهام بازی میکرد

 

 

 وقتی خراب کاری کرده بودم

 


 وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم

 



 

 وقتی که دهقان فداکار شدم

 

 

در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب
 

 

 در انتظار آبجی کوچولوم

 

  وقتی به شدت دارم به خودم افتخار میکنم


 بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی




 

با دوست پسرم 

 

 

اثبات عشق

 

 وقتی پیشنهاد ازدواج بهم داد

 

آقا بالاسر

 

همراه با شوهر در پارتی  


 

اولین باری که بازدیدکننده دیدم

  

دوستتون دارم

نظر یادتون نره

 


نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت13:51---4 تير 1390
خيلي جالب و با مزه بودن


علي
ساعت10:32---30 فروردين 1390
خيلي جالب و با مزه بودن
البته بعضياشو ديده بودم ولي كلا عالي بود
مرسي


کلاه خاکی
ساعت6:59---30 فروردين 1390
سلام
خیلییییییییییییی باهال بود ترکیدم از خنده
)))))))))))))))))


تكتم جون
ساعت14:35---19 فروردين 1390
خيلي عالي بود كلي خنديدم مرسي عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 19 فروردين 1390برچسب:,| 13:56 | نسیبه |